Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

30 januari 2018

Ny fotokonst - kust hav & vatten i Sverige

Äntligen är det dags att presentera min nya inriktning på mitt fotograferande "Kust hav & vatten i Sverige". Efter att under 25 års tid fotograferat Stockholms skärgård så är det dags att utöka motivområdet till resten av Sveriges kuster.  Det känns väldigt spännande, inspirerande och utvecklande att besöka nya platser längst med Sveriges kust. Till en början så inriktar jag mig mest på Öland, Skåne och Upplands norra kust.

Titta gärna in och njut av nio av mina nya bilder i det nyskapade galleriet "Ny fotokonst - kust hav & vatten".

Se nio nya bilder med fotokonst på min hemsida ny fotokonst - kust hav & vatten

Välkommen!

Fotokonst - Klippvägg vid havet Kullaberg Skåne @ fotograf Mats Lindfors Webbkusten

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...